Lugn lördag

Bild från min instagram - eliinkarlsson
 

Jag är precis blivit körd hem till pappa, där jag ska vara i veckan. Jag har några dagar för mig själv, så jag ska strax sätta mig och planera några middagar och gå upp och handla. I kväll blir det nog storfavoriten kycklingenchiladas! Förövrigt blir det en lugn dag och kväll. Jag ska sätta mig och klippa ut lite delar till vår cut out-animation då alla våra delar på något konstigt sätt försvunnit sedan vi jobbade med det sist. Snacka om att jag är arg! 
 
Förresten, från och med i dag kommer det dyka upp swatches av alla mina nagellack på lördagar. Är ni nyfikna så glöm inte bort att kika in här senare!

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback