E.L.F – Translucent Matifying Powder

 
Jag var otroligt sugen på ett transparent puder för ett bra tag sedan, och råkade av en händelse springa på detta från E.L.FGrand Parfymeri här i Göteborg. Då priset var såpass bra, bara 45:-, blev det ett köp och jag är faktiskt nöjd med det. Det ger ju, som namnet anger, ingen färg utan mattar bara ner samt sätter min flytande foundation. 
En fördel med transparenta puder är att man slipper införskaffa sig både ny foundation och puder för de olika säsongerna, det räcker med en foundation i din "nya" hudton, då det transparenta pudret som sagt inte ger något färg. 

Kommentarer
milina.blogg.se

åh nice :)

2014-09-28 @ 17:42:49
URL: http://milina.blogg.se/

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback