Dreamin'

 
Onsdag och det står skola och körskola i schemat och därefter blir det lite plugg och seriemys. Måste kolla färdigt senaste säsongen av Teen Wolf! Måste erkänna att jag inte hängt med så mycket den här säsongen, den har varit lite seg, men nu har jag bara ett par avsnitt kvar. Så fort den är färdigsedd tar jag tag i Game of Thrones igen! Såg första säsongen på alldeles för kort tid och ska ta tag i nästa så fort som möjligt! ♥
 
Vad kollar ni på för serier? Någon serie som jag absolut inte får missa? Tell me! 

Kommentarer
Jennifer G Sassi

Riktigt fin blogg! Det beror på vad för slags serier du gillar. Men en serie som verkligen folk älskade ( dem jag tipsade för) Orange is the new black , det är en otroligt grym serie. Testa kolla och skriv gärna vad du tycker om serien!

Jag behöver gärna ditt råd. Jag vill resa nu på höstlovet och vill gärna köpa biljetter så fort som möjligt men det finns ett problem! Jag har två länder att välja mellan och vet inte riktigt vilken jag ska ta! Vilket land skulle du ha tagit ifall det var du? Ditt svar betyder mycket. Trevlig fortsättning!
Kram :)

2014-09-17 @ 19:32:14
URL: http://nattstad.se/jennifersassi

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback