Yin in space

#003 Tip White IsaDora | #01 Litra Sensinity | #728 Black Galaxy IsaDora | #1003 Shocking Pink China Glaze | #28 Glitzy Purple IsaDora | #140 Cobalt Blue MaxFactor | Jo is in the house H&M
 
Här kan ni se en av mina senaste ordentliga nagelstylingar. Jag har legat lite på latsidan när det kommer till nagelmålning det senaste då jag prioriterat annat, men den här la jag ner en hel del tid på och är så nöjd med hur den blev. Jag älskar när det är mycket av allt och dessutom älskar jag rymdnaglarna. Jag har tänkt fixa en liten bildtutorial av hur jag gör dem, skulle det vara intressant?  ♥

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback