Sing

 
Det är måndag och jag är inte helt trött på livet. Det är vissa saker som ligger och gnager i bakhuvudet, så som att jag ska hålla ett tal i morgon och som jag ännu inte skrivit och att jag antagligen kommer få spendera nästkommande helg med en del plugg, men det löser sig och jag är ofantligt glad ändå för i morgon eftermiddag tar jag och några fina vänner tåget upp till Stockholm. 
Vi har två nätter där och anledningen till vår lilla roadtrip är den fantastiska Ed Sheeran, och hans konsert på Globen. Behöver jag säga att jag är sjukt peppad? Jag älskar alla Eds låtar, speciellt de från senaste plattan, och jag kan tänka mig att han är helt fantastisk live. ♥

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback