Frukostuppdatering

 
Hopkurad i sängen sitter jag just nu och mumsar i mig lite frukost. Att börja sent på fredagar är så underbart. Och nödvändigt. Speciellt idag då det kommer vara full rulle resten av dagen. Vi ska nämligen ta tag i filmandet av vår skräckfilm i eftermiddag och jag är lite småstressad för att det alltid lyckas bli något strul. Men jag får ta det som det kommer och ta det lugnt. 
 
Så fort vi är klara för dagen med inspelningen ska jag slänga mig på en buss till Mölnlycke för en försenad halloweenfest. Min kropp brukar balla ur när jag har mycket på gång, men ibland har man inget annat val och jag är antagligen stressad helt i onödan. Det ska hur som helst bli superkul med både inspelningen och festen, så jag får stå ut med lite stress helt enkelt. Vad ska ni göra i kväll? ♥

Kommentarer
Julia

gott!:)

2014-11-10 @ 12:19:32
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback