Remake - Pink Christmas

 
DÅ: Minns inte. 
NU: #41 Kubiss | #652 gold sparkles IsaDora | #86 Depend | #SPA10 silver glitter Kiss Nail Art | #629 icy purple IsaDora | #28 glitzy purple IsaDora
 
Dags för en till remake på en av mina äldsta nagelstylingar! Orginalet är från 2011 och är, som vi lugnt konstatera, inte den bästa. Den gjordes till julafton och jag var väl stressad, för så avskavt lacket är på vissa ställen kan vi bara konstatera att jag antagligen stött till naglarna innan de torkat. 
 
Den nya varianten är inte jättelik, varken i färgerna eller utformandet. Och egentligen gillar jag orginalversionen bättre då den känns lite roligare. Men rent tekniskt föredrar jag den nya. Vilken gillar ni bäst? ♥

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback