I'll be coming back for you one day

 
Wow, det är nästan en hel månad sedan sist jag bloggade, vilket känns konstigt med tanke på att jag loggat in nästan varenda dag sen dess. Men jag har verkligen väldigt lite vettigt att berätta om. Med tanke på att jag är väldigt dålig på att hantera den fruktansvärda, men samtidigt underbara, värmen så gör jag väldigt lite om dagarna, och att ständigt skriva att jag legat i solen och läst halva dagen blir i längden lite (läs: mycket) tråkigt. 
 
Jag ville bara kika in här en sväng och uppdatera er om att jag faktiskt lever och mår bra. Jag njuter av solen, ledigheten, bra böcker, möjligheten att med gott samvete inte behöva göra någonting på en hel dag, glass, fina vänner, kvällsdopp, våra söta små kaninungar (mer kommer om dem!) och det faktum att jag om endast fyra dagar fyller hela arton år. Vad njuter ni av? 

Kommentarer
mot plus

Jag njuter extra mkt av musik och bara koppla av denna sommar =)

Svar: Låter underbart! :)
Elin

2014-08-19 @ 21:37:16
URL: http://motplus.se/

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback