Remake - Dotty Blue

då - #377 BeYu / vit okänd
nu - #684 dazzling acqua IsaDora / #603 tip white IsaDora 
 
Fick för mig att göra en remake på en av mina första nagelstylingar efter att en bloggerska jag följer gjort samma sak. Jag har dock rensat bort mina allra tidigaste stylingar på bloggen, så därför sökte jag genom bilderna på datorn och fann bilden ovan och första tanken var "Challenge accepted"
 
Resultatet blev faktiskt väldigt bra. Jag är otroligt glad att jag utvecklats så mycket jag gjort, både inom lackandet och fotandet (som uppenbarligen inte var så bra)
Främsta skillnaden är formen på naglarna. Nu föredrar jag lite mer fyrkantiga, jämfört med mina väldigt runda naglar då. Sedan får vi inte glömma själva lackningen, som då var väldigt ojämn och skakig. Nu är det lite jämnare, trots att jag nu glömt bort att ta bort det som hamnat utanför nageln..
 
Vad tycker ni? Gillar ni sådana här inlägg? ♥

Kommentarer
JUNITJEJ

Så fina naglar!

Svar: Tack så mycket! :)
Elin

2014-01-29 @ 19:55:28
URL: http://www.junitjejen.se
Anonym

jag finner sådana här tips jätte intressanta :)

Svar: Håll utkik då, för snart kommer det fler! :)
Elin

2014-01-29 @ 20:51:09
URL: http://twofaced.se/
emilia

Hej!
Jättefin blogg!
Lust att kolla in min? Skapade bloggen för drygt 3 veckor sen och skulle vara kul om du kunde skriva vad du tycker om bloggen! Snälla!
kraam

2014-01-29 @ 22:12:05
URL: http://eemii.devote.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback