Recension - Nail Art Quick Dry Spray

 
Efter ett x antal test med sprayen jag fick i julklapp så är jag faktiskt positiv. Jag var väldigt tveksam till en början, det kändes nämligen alldeles för bra för att vara sant. 
 
Sprayen innehåller ingredienser som gör att lösningsmedlet i lacket att avdunsta snabbare vilket förkortar torktiden. Och det tycker jag faktiskt att den gör. Jag som ofta använder flera lager lack uppskattar verkligen allt som kortar ner tiden jag måste vänta. Den sprayas från ca 10 centimeters avstånd och kan användas mellan lagren eller som en sista finish efter översta lagret. 
 
För tillfället används sprayen flitigt av mig, som sagt uppskattar jag när torktiden blir reducerad. Det gör verkligen mycket, och jag tycker att den håller vad den lovar, nämligen halverar torktiden. 
 
Tyvärr tar den slut alldeles för fort, möjligtvis på grund av att jag faktiskt använder såpass många lager lack, så 79:- kronor känns lite saftigt. 
 
Finns här

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback