Försöker posa lite grann

 
Jag är så glad att jag har mina lediga fredagar även denna termin, jag har blivit så bortskämd med dem. Det var verkligen en lagom början på terminen med två dagar och i dag passade jag på att sova ut lite.
 
Än så länge har jag inte hunnit med så mycket, bara fått i mig lite frukost och kikat på teve. Under dagen hade jag tänkt hinna med en komplettering av en svenskauppgift och kolla på Bram Stokers Dracula igen för att hitta bra delar till min analys av filmen. I kväll blir det hemmakväll. Pappa och Anna har precis kommit hem från en resa till Kanarieöarna och jag vill umgås lite samt vila upp mig lite inför första handbollsmatchen för i år i morgon. 
 
Vad gör ni idag? ♥

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback