Remake - Spring colors

 
Då: #377 BeYu' / vit okänd / #753 Maybelline New York / #629 icy purple IsaDora / #29 Kubiss / strasstenar Kiss Nail Art
Nu: #684 dazzling acqua IsaDora / #603 tip white IsaDora / #753 Maybelline New York / #29 Kubiss / #629 icy purple IsaDora / strasstenar Kiss Nail Art
 
Jag har kommit in i ett riktigt flow och gör remakes på så många nagelstylingar jag kan. Dock tror jag att jag medvetet tagit bort massa bilder på tidigare nagelstylingar. Tyvärr måste jag säga, då det hade varit roligt att ha kvar och jämföra med nu..
 
Stylingen på första bilden kan vara en av mina värsta någonsin. Både genomförandet och formen på naglarna är hemsk. (Och vi ska inte ens snacka om fotot..) Och det är knappt att den gick att rädda nu. Den hade kunnat funka med en shimrig vit, men inte med krämlack som ger en skum kontrast till det andra. 
 
Vad tycker ni? Lyckades jag rädda den? ♥

Kommentarer
Alice

sv: tack :)
jätte fin design, tydlig utveckling!

2014-02-06 @ 16:09:36
URL: http://alicelindstrom.se
Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Ballt:D

2014-02-08 @ 22:39:50
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback