Påskmiddag all alone

Glad påsk på er! Jag har varit lite frånvarande det senaste, mest på grund av att jag har haft fullt upp. Efter att jag varit ute på stan med mamma i tisdags spenderade jag eftermiddagen med att baka cupcakes till bästa Nimarta, som vi sedan firade i onsdags. Sjukt grym kväll, liksom tordagskvällen då vi firade Carro.
 
I går spenderade jag kvällen hemma hos Nyat tillsammans med Jihaan och Nimarta. Vi käkade god pasta och tittade på film och tjötade hela kvällen, så mysigt. 
 
I dag har jag hängt ute i solen med en bok och bränt mig rejält på bröstet, rensat en stor rabatt för att tjäna lite pengar och handlat lite. Jag är ensam hemma i kväll, förbannat gött! Middagen ovan har jag smällt i mig, jag menar varför käka påskmat när man kan äta baconinlindad kyckling, potatisgratäng, bea och sallad med fetaost? 
Nu sitter jag och njuter av en Ben & Jerry's framför Breaking Dawn part II. Så underbart! Vad gör ni i kväll? 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback