Friday

 
I dag är jag lite gladare än på bilden, för jag är nu ägare till en biljett till ED SHEERAN NÄR HAN KOMMER TILL STOCKHOLM I NOVEMBER! Jag är förbannat glad och så pepp, nu har jag alltså tre konserter att se fram emot i år - det blir ju faktiskt Håkan & One Direction också! ♥
 
Min lediga fredag har börjat lugnt, förutom när jag fick reda på att biljetten var köpt och fick världens lyckorus, med frukost framför både teven och nu ska städa lite på rummet och därefter dra in till stan en sväng då jag behöver köpa lite nödvändigheter. Vad gör ni i dag? ♥

Kommentarer
emma

jag är såååå avundsjuk på dig!!!!!!

Svar: åååååh jag är såååå glad !! :)
Elin

2014-04-05 @ 12:50:22
URL: http://eemmasfoto.blogg.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback