Ensamkväll

 
Pappa och Anna är i Amsterdam över helgen så jag har radhuset för mig själv. Sjukt härligt, då jag inte riktigt känner för sällskap just nu. Erik var här över natten, men var tvungen att jobba i dag.
Trots det har jag helt ärligt inte haft världens bästa början på helgen, men det blev lite bättre efter en timme ute på handbollsplanen för säsongens sista match, som gick riktigt bra och var så otroligt rolig trots förlust. Känslan ute på plan är otrolig. ♥ 
 
Jag har precis smällt i mig halvt misslyckade kycklingenchiladas och lite av en Ben & Jerry's och gråtit till Remember Me. Tror att jag ska lägga mig strax faktiskt, hade tänkt ha en produktiv söndag i morgon. God natt! 

Kommentarer
Jennilie

Jag tänkte precis att jag är sugen på något, och så ser jag din glass.. Åh!
Sv: Tack så jätte mycket! Kul att du gillar pyssel, jag ääälskar det! Det är så himla roligt, speciellt när man gör grejer man blir nöjd med :D Har pysslat en hel del på slutet så jag ska absolut se till att visa en del av det på bloggen! Kram och god natt!

2014-04-11 @ 01:30:14
URL: http://dayswithjen.blogg.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback