Nytt från Frölunda Torg

vit bh Lindex 149:- / svart topp New Yorker 79:- / blå t-shirt Lindex 100:- (rea)
 
Måndagen under höstlovet var jag iväg med mami på Frölunda Torg för lite shopping och lunch, och jag kom faktiskt hem med flera fina saker. Favoriten är den svarta tishan från New Yorker då den verkligen är jag och gör mig alldeles glad. 
 
Den blåa tröjan hade jag ju tipsat om tidigare här, och jag köpte den i storlek L för att jag ville ha den lite oversize. Jag älskar den! Behån däremot är jag lite besviken på, och egentligen får jag väl skylla mig själv som inte provade den innan men kupan är lite skum längst upp och känns för liten. Synd, för den är väldigt fin i sin enkelhet annars.  

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback