Gitarren min

Efter en vad som kanske kan räknas som en lugn långhelg så är det söndag igen. Alldeles för snabbt har det gått. Som vanligt. 
 
Som jag uppdaterade er med i fredags så var det både häng på en ö och lite partaj hos en kompis som gällde, och så blev det också. Efter övernattning där var det dags för hemfärd runt fyra igår eftermiddag och då var det bara att fräscha upp sig lite för middag med storebror och syster med respektive. 

Idag har jag hängt i stan flera timmar med mina fina tjejer. Vi promenerade runt lite, käkade på Subway och snackade massor. Härligt att jag har dem! ♥
Nu sitter jag och klinkar lite på min älskade gitarr, men tänkte sätta på en film alldeles strax. 

Hoppas att ni har haft en fin helg! ♥
 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback