29 Maj

Är inte så arg som jag verkar, låtsas lite bara..
 
Var på väg att skriva april i rubriken, innan jag insåg att det snart faktiskt är juni! Hur snabbt har inte den här våren gått egentligen? Jag har ju endast fem skoldagar kvar, och en skolavslutning! Hur härligt? Har dock ett frivilligt matteprov kvar, för att visa vilket betyg jag ligger på. Sen är jag helt klar! 
 
Jag har förövrigt haft en riktigt skön dag idag. Hyfsat lugna lektioner, och sen massor av slappande framför teven efter skolan. Suttit och lekt lite i Photoshop också. Ska försöka dra till sängs om en stund dock, kan behöva lite sömn efter ett par sena nätter nu i veckan. Imorgon väntar redovisning av senaste mediaprojektet. Godnatt på er!

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback