Måndagskväll

Det är en småtrött Elin som skriver här i kväll. Jag kom i säng hyfsat tidigt igår, sov gott och länge och hade en lugn dag i skolan, men när jag kom försvann all min energi. 
Jag har stort sett bara legat i min säng hela dagen, sen jag kom hem från fikastunden med tjejerna. Har målat naglarna och lyssnat på musik och bara tagit det lugnt. Himla härligt ibland! 
 
Nu tänkte jag fixa lite te och lägga mig och läsa lite, men tänkte somna hyfsat tidigt ikväll. Godnatt! ♥
Jag idag, smått sliten och trött, efter flera timmars häng i sängen. 
 
PS. Nästa del av min Årsresumé kommer upp imorgon bitti! Har ni missat första delen finns den HÄR. DS.

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback