Söndag 16 Juni

Söndag ännu en gång, och återigen ingen söndagsångest. Trots att jag inte riktigt har förstått att jag har sommarlov så är det verkligen superskönt att varje dag känns som en helgdag. 
 
Idag ska jag städa på mitt rum, och antagligen rensa ut massa saker ur lådor och liknade. Det är ganska tråkigt väder ute, så det känns som ett bra projekt för dagen. Sen blir det väl massa serietittande och mys. Började kolla på The OC igårkväll, och det är lika bra som jag minns det. Så nu har jag tre och en halv säsong kvar att plöja igenom. Härligt då jag häromdagen tittade färdigt på New Girl
Nu ska jag ta tag i städandet, vi hörs senare! ♥

Kommentarer
emma

vad du är snygg!

Svar: Du är det hjärtat!
Elin

2013-06-16 @ 16:34:20
URL: http://emmaoliviah.blogg.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback