Sommarförkylning

För ett par mornar sedan vaknade jag med halsont, och senare under dagen blev jag riktigt täppt i näsan. Men det struntade jag i, och badade i halvkallt sjövatten ändå - det är ju sommar! Och då blev jag straffad och har blivit rejält förkyld. Min röst har halvt försvunnit nu, och mina klasskompisar sitter och skrattar åt mig i skype. 
 
Jag har varit inne på heden idag tillsammans med bästavännerna, vilket inte precis förbättrade det. Men kul hade jag ialla fall. Har saknat dem så mycket. Ska försöka hinna träffa dem igen innan jag åker utomlands på måndag. 
 

Kommentarer
Dina

Du är sjukt fin <3

Svar: Tack så jättemycket! <3
Elin

2013-07-18 @ 02:30:46

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback