Äntligen!

Äntligen är det dags igen! Bästa Partille Cup med mina fina Bjurslättstjejer. Vi nittiosexor har egentligen slagits ihop med Torslanda och har tränat med dem de senaste månaderna medan nittiosjuorna har tränat med nittioåttorna och nittioniorna, men nu ska vi spela Partille Cup tillsammans. Vi har tränat ihop den senaste veckan och jag trivs så otroligt bra med dem. Så det här ska bli riktigt roligt. 
 
Dock inte lika roligt som förra året då vi tappat massor av goa tjejer sen sist, men det ska nog gå ändå. Saknar varenda en av dem.
 

Kommentarer
emma

lycka till hjärtat! önskar jag kunde komma och kolla. men vi ses på fredag. puss <3

Svar: Önskar att du var med och spelade hjärtat! Vi syns ikväll! <3
Elin

2013-07-02 @ 17:02:10
URL: http://emmaoliviah.blogg.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback