hemma från skolan

Har varit hemma från skolan idag, då jag känner mig långt ifrån frisk. Antagligen blir jag hemma även imorgon, men på onsdag vill jag gärna till skolan. Det väntar filmdag, i samband med Göteborgs internationella filmfestival
 
Idag har jag, trots att jag inte känt mig så pigg, tagit tag i historieplugg. Långt ifrån färdig, men nu har jag börjat i alla fall. Dessutom har jag kollat på två favoritfilmer, 10 orsaker att hata dig och Easy A. Mys! ♥
 
Har försökt mig på en dropdown-meny till min nya bloggdesign idag igen. Men tyvärr så fungerade den inte så som tanken var, så den struntar vi i. Jag planerar hursomhelst att lägga upp designen nu i veckan innan vi reser bort! 
 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback