Julklappsshopping

 
Gårdagen blev inte så hetsig som jag förväntade mig. Utvecklingssamtalet gick bra, och jag slapp stressa iväg till scouterna.
Våran lilla nobelfest blev riktigt mysig. Vi åt supergoda cupcakes och annats snacks, kollade på ett uppträdande som några av tjejerna satt ihop, dansade och blev fotade. Men det bästa var nog lapparna på ryggen, där alla skulle skriva något snällt på varandras lappar. Perfekt egoboost ju, blev alldeles glad när jag läste min lapp.  
 
Tyvärr blev vår filmning inställd. SF, som tidigare gått med på det, ändrade sig i sista stund då det tydligen inte var tillåtet att filma i deras lokaler. Riktigt trist, då jag hade sett fram emot att få träffa favoritfotobloggerskan Elin Kero, aka Nevnarien, som skulle vara på plats. 
 
 
Idag ska jag iväg till stan en sväng och försöka köpa så många julklappar som möjligt, plus två stycken till julklappslekar. Vad ska ni göra idag? ♥

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback