Dots n' grey

skulls and glossbones O.P.I / SPA02 white Kiss Nail Art / SPA12 black Kiss Nail Art / SPA10 silver glitter Kiss Nail Art / nr 684 dazzling acqua IsaDora 
 
I början av veckan fixade jag dessa naglarna, och bestämde mig för att utveckla dem vilket jag sedan ångrade. Det blev endast kladdigt och inte alls som jag föreställt mig. Det enda positiva måste jag säga är färgkombinationen, och det var tur att jag la till det turkosa för annars hade den nog blivit värre. 
 
Förresten, det är verkligen dags för mig att skaffa ett ordentligt dotting-tool, så att jag kan få till riktigt fina prickar! 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback