Nu startar allt

#StarkAnka
 
Jag försöker njuta så mycket jag kan de sista dagarna av ledigheten, och de senaste dagarna har jag inte gjort mycket alls. Sen biokvällen med min pojk har jag varit ute och sprungit ett x antal gånger, haft tjejkväll med bästavännerna, hängt på Göteborgs Kulturkalas, sovit hos bästis, börjat rensa bland mina bilder på datorn, spenderat hela kvällen och fikat i på marken ett höghusområde och börjat pilla med en ny bloggdesign.
 
Jag har två lediga dagar kvar innan skolan startar igen, och trots att jag egentligen vill ha sommarlov året runt så ser jag fram emot att träffa alla härliga klassisar och ha lite roliga mediaprojekt igen. 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback