Fredag

Jag ikväll. 
 
Första dagen i skolan idag, och jag har överlevt. Det var trots allt ganska mysigt att träffa mina fina klasskompisar igen. Och det kändes inte helt ångestladdat att vara tillbaka i skolmiljön. Men oj, vad jag hade jobbigt att gå upp i morse.
Det slutade med att jag snabbplattade håret samtidigt som jag drog på mig första bästa plagg ur garderoben innan jag sminkade mig rekordsnabbt. Jag snörade på mig mina sneakers samtidigt som havregrynsgröten snurrade runt i micron och den fick jag slänga i mig på några minuter, haha. Ja, det är väl bara att komma i gång med rutinerna så ska det väl gå bra. 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback