Dagen efter

Innan start. 
 
En mil på 1h, 11min och 17sek. Och med ont i knän, fötter, vader och tillslut även blåsor på fötterna. Äsch, bortförklaringar tänker väl ni nu, men nej. Jag är riktigt stolt över mitt resultat, trots att det inte är världens bästa. 
Jag har aldrig sprungit en mil innan, och det var en riktigt hemsk bana de satt ut i år. 
 
Trots att det var riktigt jobbigt ibland så var det en häftig upplevelse, för det var riktigt mycket människor som sprang och det stod folk längs vägarna som hejade på hela vägen. Jag skulle nog kunna tänka mig att springa igen, men då ska jag hinna träna lite mer tills dess. 

Kommentarer
Adde

I'm so proud of you!!:)

2013-08-25 @ 17:03:01
URL: http://onlyadde.tumblr.com
Anna

Du e grym Elin! Du ska vara stolt över dig själv! Visst var det kul! Nu har du gjort det och vet vad det innebär så nästa år kan du spöa skiten ur oss andra ;-)

2013-08-27 @ 08:41:16

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback