Mjukglass i solsken

Hej på er, och förlåt för ett väldigt sent inlägg.
Idag har jag spenderat ännu en dag inne i stan tillsammans med min klasskompis Emelie. ♥
Jag köpte en tröja faktiskt, men den mesta shoppingen stod Emelie för.
Vi tog förresten den första mjukglassen utomhus för min del för i år! Fortfarande inte storfavoriten, men mysigt ändå! 

Efter hemkomsten har jag hängt ute lite på balkongen i solen och kollat på lite Glee. Bästa serien, lätt! 

Nu tänkte jag snart börja dra mig till sängs, för jag planerar att dra ut och jogga en fyrtiofemminuters runda imorgon bitti innan jag tar tag lite i dagen! Ska bland annat fota lite av den senaste tidens shopping och fixa lite i rummet!
Godnatt! ♥
 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback