Friluftsdag

Onsdag, och lite av en sovmorgon då vi, istället för vanlig skoldag, ska ha friluftsdag vid Härlanda Tjärn / Skatås. 
Om jag förstått saker och ting rätt ska vi gå runt och ha lite lekar och samarbetsövningar i fullklass, men vi får la se hur det blir! Jag tycker sånt här är lite roligt faktiskt, så vi får hoppas att de valt roliga aktiviteter! 

Härlanda Tjärn ligger ju ganska nära där jag bor, så jag struntar i att möta upp klassen där vi skulle åka bussen ifrån tillsammans, och drar dit direkt! Så himla badass! ;-)

Bilden är tagen förra veckan, och såret på underläppen är från när jag och lillebror småbråkade och han slängde bak huvudet rakt upp i min käke vilket ledde till att jag halvt om halvt bet mig. 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback