Härlig helg

Denna helg har jag varit en riktig gottegris, på riktigt! Bara massa godis och sånt hela tiden, inte bra - men däremot väldigt gott! ;)
I fredags träffade jag upp två fina bästisar. Vi fikade lite på Espresso House, och jag köpte en mysig tröja på Cubus. Sen åkte vi hem och hängde lite hos en av dem och var allmänt galna. Jag har så himla fina bästisar! ♥
 
Choco Four på Espresso House. ♥
 
Lördagen var ganska lugn, köpte en bytta chokladglass och kollade på Glee hela kvällen! På söndagen var det lite mer fart. Vi vann en match mot Kroppskultur, och jag åkte iväg till Bollebygd för att umgås med fina klassisar. 
Nästan alla tjejer tryckte in sig i en liten stuga och käkade tacos, massa godis och annat mumsigt! 
Jag tror nog att jag har världens bästa klasskompisar! ♥
 
Cookie dough bites som Julia bakat och en hel hög med lösgodis! ♥

Kommentarer
Evelina

Jag tror också att jag har världens bästa klassisar<3

Svar: Nämen, vilket sammanträffande! <3
Elin

2012-10-28 @ 17:29:38
URL: http://evelinahansson.blogg.se/

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback