Fredag 19 Oktober

Godmorgon! 
När jag skulle skriva rubriken var jag tvungen att kolla en extra gång på kalendern. Är det verkligen redan den 19 oktober?! Det känns som det var alldeles nyligen som skolan började. Och nu är det snart dags för höstlov etc. 
 
Hur som helst... För tillfället står jag framför spegeln och fixar mig inför veckans sista skoldag. Slutar hyfsat tidigt idag, men sen blir det en sväng in till stan för lite småshopping. 
Var där igår också, med Nadja, men glömde massa grejer så det blir en runda dit idag igen! 
 
Hoppas att ni får en härlig fredag! 
 
 
Jag för ett par dagar sedan.. 

Kommentarer
Anonym

Delta gärna i min tävling där du kan vinna ett smycke från parati.se (suuuuper enkla regler!!) :-D
Direktlänk -> http://linnhahne.blogg.se/2012/october/tavling-vinn-smycke.html#comment

2012-10-21 @ 14:39:03

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback