Smådeppig

Det känns jättesorgligt att vi nu har visat upp sista musikalen tillsammans någonsin. Tänk att vi nu, efter fyra år tillsammans, ska skiljas åt. 
Fast på ett sätt är det otroligt skönt att börja om på nytt. 
Samtidigt, när jag tänkte på det på bussen, var jag tvungen att bita mig i läppen för att inte börja gråta, hihi! 



Nu har vi då alltså visat upp sista musikalen, Vem vill bli idol?, och det gick väl hyfsat bra. Var tvungen att hoppa in som en huvudroll första föreställningen imorse, 5 minuter innan insläpp. Fick lite smått panik, men det gick helt OK!


Egopixar'n herself på bussen.


Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback