Dip dye

Titta vad roligt man kan ha med gammal färgspray som man sprayade slingor med när man var liten!
Gjorde blå dip dye igår, med karamellfärg. Både jag och mamma hade teorin om att det skulle hålla efter en dusch, bara att färgen blev lite ljusare - men tji fick vi! Det försvann så fort det nuddade vattnet, och efter ett par sekunder var hela badkaret blått!
Istället blev det rosa dip dye, och trots att jag gjorde det själv utomhus (utan att se var jag sprayade) så blev jag rätt nöjd! Kan lätt tänka mig denna färgen som dip dye i sommar!

Kommentarer
Linnea

Åh, jag älskar dip dye. Har nog dock för kort hår för att det skulle bli bra...

2012-05-18 @ 14:36:35
URL: http://pappersduva.blogg.se/

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback