Questions & answers

Hittade en sån här frågegrej på en blogg, kände för det..


Kärlek

1. Har du nånsin varit kär? - Ja, men bara två gånger "på riktigt".
2. Tror du på kärlek? - Ja
3. Har du gjort något du verkligen ångrar? - Ja
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - På ett sätt, ja..
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? – Inte vad jag vet om, hoppas inte det.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? – Nepp
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala de för honom/henne? – Eh, ja..
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – Det beror på vem det är..
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? – Haha, inte vad jag vet..
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Ja, ialla fall hoppas jag att det finns..

Känslor
1. Saknar du någon just nu? – Jag saknar många!
2. Är du glad?- Jadå, hyfsat glad!
3. Är du fundersam? – Ohja, hela tiden.. Lol, typ inte..
4. Är du uttråkad? - Just nu, ja!
5. Är du tysk? – HAHAHA nej?
6. Är dina föräldrar fortfarande gifta? – Nej.
7. Gillar du någon just nu? – Det kan man väl säga..
8. Senast du var kär?  - Svårt att säga..
9. Bästa känslan? - Kärlek, lycka och vänskap..
10. Vad vill du ha just nu? - Sommar!

Har du nånsin
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? – Nej, brukar inte smyga ut, lol..
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? – Tyvärr, ja
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? – Japp
4. Har du hoppat bungy jump? – Nej, är typ höjdrädd..
5. Har du nånsin varit med i en olycka? – Nä, inte vad jag kan minnas..
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? – Lol nä, haha!
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – Hehe, aa!
8. Har du nånsin gått på bio ensam? – Näe, tror inte det..
9. Har du nånsin tyckt att världen suger? – Jaa

Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? – 13.23, lol vad har det om mig att göra?
2. Hur många barn vill du ha? – 2 eller 3
3. Vill du gifta dig? – Ja, det hade jag väl tänkt..
4. Rullar du spaghettin eller skär du den? – Det beror på, oftast skär jag den..
5. Har du ätit sushi? – Bara hemgjord, och jag kan nog klara mig utan det..
6. Vad vill du tatuera dig? - Kanske något litet..
7. Är du envis? - Det beror på vad det handlar om, lol!

Skulle du?
1. Skulle du vilja vara längre? – Ja, ett par centimeter till vore inte dumt.
2. Skulle du vilja väga mer? – Nej
3. Skulle du vilja mörda en mördare? – Snarare tortera isåfall..
4. Skulle du vilja flyga jorden runt? – Ja!
5. Skulle du vilja åka på semester med din pojkvän/flickvän? – Om jag hade någon, ja!
6. Skulle du vilja ha en superkraft? – Ja, omg!
7. Skulle du vilja va supermodell? – Det skulle varit roligt att testa på, men inget jag vill arbeta som..

Kan du?
1. Kan du röra på öronen? – Näj..
2. Kan du slicka dig på näsan? – Nä, min tunga är för kort.
3. Kan du kolla i kors med ögonen? – Haha, ja..
4. Kan dina föräldrar lita på dig? – Ja
5. Kan du va på en fest utan att dricka? – Lol, ja
7. Kan dina vänner lita på dig? – Ja, såklart
8. Kan du sjunga? - Hyfsat bra, ja
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? – Kanskee..

Har du?
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Räknas vita lögner? hehe..
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Haha, aa..
3. Har du syskon? – Jao, typ tre bröder och två systrar.. Om pappas flickväns döttrar räknas som systrar, hehe..
4. Har du ljugit på någon fråga ? - Nej
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Kanske vita lögner..
6. Har du pussat någon som är tre år äldre? – Haha, räknas syskon och föräldrar? Tror inte att någon annan gjort det annars..
7. Har du svikit någon de senaste? Inte vad jag kan minnas, hoppas inte det..
8. Har du badat naken i sommar? - Haha, har aldrig gjort.
9. Har du någonsin suttit i baksätet av en polisbil? - Ja faktiskt! Vi fick besök av två poliser i lågstadiet en gång, och då fick vi provsitta baksätet..
10. Har du någonsin varit tvungen att polisanmäla någon? - Nej, tur det!

Vem?
1. Vem är den du litar mest på? - Mina bästavänner och min storebror.
2. Vem är din bästavän? - Har många! :)
3. Vem är din äldsta vän som du har kvar? - Alicia kanske..
4. Vem sitter bakom dig på matten? - Nimarta och Jihaan
5. Vem är ditt senaste sms ifrån? - Min äldsta kusin Ida :)
6. Vem var den senaste tjejen du pratade med? - Haha, kassören på ICA.
7. Vem är den kompisen som du skrattar mest med? - Adelina och gänget i plugget!

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback