Time to say..

Jag älskar lördagar. Och just den här har varit ovanligt långsam och härlig. Egentligen har absolut ingenting hänt, och det är nog det som gör den så härlig.
Klockan ringde, för otroligt nog hade jag satt på alarmet, vid nio och frukosten bestod av två äggsmörgåsar och te. ;-)
Mami berättade om Åhléns erbjudande på en smal pensel om man köpte två nagellack från IsaDora, och efter en stund framför datorn bar det iväg till Allum. Förutom Åhléns så blev det besök på BR, Indiska, Panduro och Eat - där jag och lillebror mumsade i oss varsin glass.
Då panduro gång på gång får mig på pysselhumör drogs cernitleran fram ett par timmar och nu sitter jag här, beredd på att somna vilken sekund som helst.
Tänkte bara tvinga in mig i badrummet och fixa i ordning mig lite snabbt.
Sov gott! :-D

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback