30 December

Hej finisar! 
Har nu tagit tag i att kopiera över alla mina bilder på min gamla, älskade HP till hårddisken jag fick i julklapp. Gött ifall den nu skulle få för sig att ge upp. 
Lite senare kommer mina fina bästisar nyat, sanna och jojo hit och vi ska planera inför imorgon. Vi ska fira in det nya året tillsammans här hemma hos mig. Det blir nog en ganska lugn kväll. 
 
De kommer nog behöva hjälpa mig med kläder inför imorgon också, för jag har ingen aning vad jag vill ha på mig. Jag orkar inte åka och köpa något nytt heller, så vi får skrota fram något roligt i min garderob. 
 
bilder från våran galna och mysiga övernattning at jojo's place. ♥

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback