Måndag 6 Augusti

Hejsan alla fina! 
 
Det verkar som att allt fler verkar hitta hit till min lilla blogg, massa trevligt! Välkomna! 
Något som är mindre trevligt är vädret här i Göteborg. Idag har det spöregnat stort sett hela dagen, otroligt tråkigt. Och mina kompisar är tydligen inte vattentäta så de vill inte komma hit, haha! Så idag har jag spenderat massa kvalitétstid framför teven och bara latat mig, och det var hur tråkigt som helst. 
 
Dock fixade jag ny nagelstyling, så lite kul har jag allt haft! Bilder kommer. 
Ha det bra, hörni! 
 

Kommentarer
Semlan-Foto

Nu är Dagens blogg i gång! Anmäl dig och få chansen att visas bland mina läsare :D

http://semlanofc.blogg.se/2012/august/vinnarnaen-ny-omgang.html#comment

Har du redan anmält dig ber jag om ursäkt för denna kommentar.

2012-08-06 @ 20:52:27
URL: http://semlanofc.blogg.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback