23 Augusti

Hejsan! 
Det har nu gått tre dagar i nya klassen, och jag måste säga att jag trivs rätt bra i min klass - ES12c. Mina två förra klasskompisar går i a respektive b, så vi har blivit splittrade. Men det gör inte så mycket, jag har fått rätt bra kontakt med ett par tjejer i klassen! 
 
Det är hela tre Estet-media klasser på skolan, bara i ettan, med ungefär 20-30 elever i varje. Dvs ca 90 elever bara i Estet-media inriktningen i ettan! Det är rätt många, haha! 
 
bild från min instagram, eliinkarlsson, följ gärna mig där. 
 
Idag har vi hängt lite i klassrummet, redovisat en rundvandring som vi var på igår och även intervjuat varann i par. Sedan blev det lunch och lite rast innan vi fick en rejäl genomgång av våran inriktning. 
 
Imorgon står riktiga lektioner på schemat, och vi börjar antagligen med historia. 
 
Har ni börjat skolan än? 
 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback