Veckorna genom iPhonen

image descriptionimage descriptionimage description
Helgen när våffeldagen var serverades det sol och våfflor på altanen.
image descriptionimage descriptionimage description
Efter en vanlig skoldag köpte mina fina kompisar och jag glass och hängde på en gräsmatta i solskenet. Färgade håret svart ett tag också. Nej men, bästisarnas hår fick pryda mig en stund, vilket roade oss en hel del.

image descriptionimage descriptionimage description
Firade Ester & Nelly hemma hos dem, och klickade lite bilder på söta Emsi och mig och fina Lina.
image descriptionimage description
Eventuella färger på eventuell dip dye, som målades med tuschpenna på bildlektionen.

image descriptionimage description
Hade en liten avslutningskväll med finisarna från handbollen. Vann en liten spik och fick en chokladpeng som medalj.

image descriptionimage description
Pluggade med fruktsallad och flätade min lugg.

image descriptionimage description
Uppträdde i skolan en kväll och fick godis som bästis trampade sönder. Bänäni körde efter oss med moppen och vi fick oss en hel del skratt.
image description
Firade början på påsklovet tillsammans med mami med en härlig middag och film.

Såhär har de senaste veckor sett ut genom min telefon, på ett ungefär ialla fall. Jag har haft det helt underbart, och vädret har verkligt varit härligt! 
Tidigare ikväll snöade det, och hela veckan har varit kall och jobbig. Och på söndag åker jag iväg till ännu mer snö. Man kan ju alltid hoppas på att vädret har blivit bättre tills jag kommer hem igen.

Kommentarer
Emma

Sikken ful bild på mig, underbart...

Du och lina däremot är grymt söta

2012-04-07 @ 01:12:37
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/
natta

sv, jaa visst är det! :)

2012-04-07 @ 11:51:10
URL: http://bringthanoice.blogg.se/

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback