Lägeskoll

 
Jorå, jag lever. Är dock otroligt trött just nu och vill helst gå och lägga mig. (Vem försöker jag lura? Jag har legat i sängen sen jag kom hem. Men ni förstår vad jag menar..) Igår var det nämligen hundradagarsfest! Tekniskt sett var det dock åttiofemdagarsfest. Det var trevligt. Kul till och med. Har inte haft särskilt höga förväntningar, men var helt uppe i varv när jag dök upp hemma hos Nadja för lite pre pre-party. (Nåja, hon sminkade sig och jag satt på hennes säng och gjorde konstiga miner bakom henne.) Sedan var det förfest hos Hanna, ute i Mölnlycke, innan vi åkte in till stan och Upstairs. Tillsammans med Lindholmens Tekniska Gymnasium hade vi vår hundradagarsfest där, och det var förvånansvärt kul. Dansade tills de stängde vid två-halv tre och insåg att sista bussen gått och kvällen slutade med att jag gick hela vägen hem. Jag var hemma strax innan fyra..
 
Så idag är jag inte så pigg. Började lyckligtvis klockan ett och har endast haft en lektion i animation, vilket var otroligt skönt. Har dock prokrastinerat alldeles för länge sedan jag kom hem och innan jag kan lägga mig måste jag skriva ett kort referat och skicka in. Duktigt! Bara att sätta igång...

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback