Igår var det vår

 
Igår bjöd Göteborg på solsken och jag kunde inviga solbrillorna för i år. Tillsammans med min saknade pingla Nimarta åkte jag in till stan och Frilagret för en utställning med temat sociala medier och vad som är okej att publicera. Det är några elever, som dessutom är vänner med Nimarta, på min skola som höll i den som sitt gymnasiearbete. Det var riktigt bra gjort, och man fick sig en ordentlig tankeställare. 
 
Resten av dagen var otroligt lugn med lite läsande och serietittande samt yatzy. Somnade ganska sent vilket ledde till att jag såklart vaknade sent, tyvärr upp till ett grått Göteborg. Snö och regn och rusk. Det hindrade dock inte mig att övningsköra med pappa en bra stund, och nu har jag landat hemma hos mamma. Jag ska ta och göra lite sen lunch nu, och därefter plugga lite grann. Vad har ni gjort i helgen? 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback