En liten fredagslista

Vad har du på dig just nu?
Mina leopardmysbyxor samt en tischa jag köpte för ca fyra år sedan som jag egentligen skulle ge till min dåvarande pojkvän. 
 
Hur mår du?
BRA faktiskt. Det är ju fredag!
 
Vad önskar du dig just nu? 
Alldeles för många sminkprodukter, samt att min studentdag var typ imorgon..
 
Vad har du ätit idag?
Detta nedan, det vill säga knäckebröd med ost samt en lchf-pannkaka med drottningsylt och vaniljglass. 
 
 
Vad ska du göra imorgon?
Fota lite på öppningen av mammas blomsterbutik samt spela match. 
 
..och på söndag? 
Fira min kusin som fyllde år i veckan, samt packa och städa lite på rummet då jag även åker iväg till pappa för en vecka hos honom. 
 
Vem saknar du?
Alldeles för många för att jag ska kunna räkna upp. Är inne i en period då jag saknar alla jag haft nära tidigare men som jag på något vänster glidit ifrån. 
 
Senaste köp?
Tre stycken Wasa Sandwich i olika smaker på Hemköp igår. Jag hängde nämligen med Emelie och Josefine en sväng efter skolan igår, och köpte med mig dem som lite fika då de sålde tre för tjugo ynka spänn och det var ett lite bättre alternativ än choklad som är min stora last..
 
Vad skrattade du senast åt?
Skrattade massor när jag var Emelie och Josefine igår, så minns inte åt vad. 
 
En person du tycker är snygg?
ÄLSKAR Wilson Bethel som spelar Wade i Hart of Dixie
 
 
Vad läser du just nu?
Brukar älska att läsa, men är verkligen inne i en serie- och filmperiod just nu så slukar inte böcker lika fort som jag brukar. Har dock börjat lite på första boken ur serien Svärdens Väktare som jag fick låna av Erik i höstas. 
 
Senast sedda film?
Crazy, Stupid, Love i onsdags. Älskar!! 
 
Vilken svordom använder du mest?
Fan och "jävla". 
 
Vem var den senaste som ringde dig?
Min storebror igårkväll. 
 
Har du dejtat någon av en annan religion?
Njaaa...Räknas på lågstadiet?
 
Senast 3 inkomna sms?
 
 
Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
Aaa!
 
Vilket var/är ditt favoritämne på gymnasiet?
Älskar skrivande som jag har som individuellt val, så härligt ämne! Annars svenska eller TV-produktion som vi precis börjat med. 
 
Vilken är din favoritfrukt?
Det är verkligen olika beroende på vilket humör jag är på, men älskar alltid apelsin skuren i klyftor! Mycket viktigt! 
 
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ellen Fjaestad som spelar Eva i Eva & Adam. 
 
Vad är du rädd för?
Spindlar, vad-som-nu-kan-finnas-i-mörker samt åkattraktioner på nöjesparker.  
 
Din favoritkaraktär ur en serie?
Förälskar mig ständigt i seriekaraktärer, men Chandler i Vänner samt Marshall i How I Met Your Mother är så klockrena och får mig alltid att skratta. 
 
 
Vem skrev senast till dig i Facebookchatten?
Min klasskompis Josefine. 
 
Vilket språk hade du velat lära dig?
Är tyvärr inte särskilt språkintresserad, men vill verkligen kunna helt perfekt och flytande engelska. 
 
Vad för sorts killar faller du för?
Snälla och omtänksamma killar med humor.
 
Vart vill du åka just nu?
Vill alltid åka till London. Annars VART SOM HELST där det är varmt och soligt. Saknar D-vitamin!  
 
Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Nu är det ju nästan ett halvår kvar tills jag fyller nitton, och dessutom tar jag studenten innan dess vilket betyder att jag kan önska mig saker då också.. Men helt ärligt har jag inte börjat tänka på det än. 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback