Lazy monday

 
Hmm, det kanske inte är helt fel med måndagar ändå. Trots att jag inte fick så mycket sömn inatt för att jag kämpade in i det sista med novellanalysen och pluggade till dagens prov i kulturhistoria så har dagen gått oväntat bra. Vi började dagen med en sista redovisning samt utställning i medieproduktionen. Vi har sedan slutet på förra året jobbat med uppgifter till Angeläget Filmfestival (klicka in på deras hemsida för info), och idag var det som sagt utställning av bilder och affischer, samt filmvisning. Vi minglade runt, drack cider och käkade chips - inte helt fel! 
 
Provet gick inte heller helt fel faktiskt, mycket bättre än jag trodde då jag hade problem med att plugga i helgen på grund av mensvärk och grinigt humör. Belönade mig med lite shopping av nödvändigheter samt en rosa läppenna, därav de fina färgerna på min hand, haha! Resten av dagen blir lugn, med nagelmålning och serietittande. ♥

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback