En mysig dag med kusinerna

 
På fredagen under sportlovet mötte jag upp min äldsta kusin Ida för lite strosande på stan och en lunch på Condeco i Linné. Efter att ha tryckt i oss varsin kycklingciabatta med örtaioli samt lite efterrätt träffade vi hennes mamma och syster, samt min mor och lillebror på Pick n' paint. Det är ett mysigt ställe med ett riktigt roligt koncept som går ut på att man får välja fritt bland massa skålar, kannor, koppar, fat och figurer i keramik för att sedan glasera dem i valfri färg. Sedan bränns verken och man får komma tillbaka några veckor senare och hämta det färdiga resultatet. Otroligt roligt pyssel att spendera några timmar på tillsammans med någon man tycker om. 
 
Nu går jag och väntar på att jag ska få hämta ut mitt lilla pyssel! 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback