Dad's shirt

 
Har idag haft lång sovmorgon, gått iklädd pappas gamla stickade tröja, spenderat timmar i skolans TV-studio med mina knäppa filmklasselever, väntat på en försenad buss i iskallt regn, skrivit färdigt sammanfattningarna av sidorna till provet, ätit hemgjord pizza och haft ont i ryggen. Det sistnämnda har jag fortfarande, då jag inte kan sitta ordentligt på stolar på grund av min katastrofala hållning. 
 
Sitter i detta nu och käkar popcorn och dricker burkcola och borde verkligen börja på den förbannade analysen, men vill allra helst bara gå och lägga mig. Känner mig på riktigt otroligt less på faktumet att det enda jag kommer göra i helgen är plugga. Känns lagom kul. 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback