Sweats

 
Under min lilla shoppingrunda för ett par helger sedan tog jag en sväng förbi Monki som lyckligtvis hade rea. Jag har varit så otroligt sugen på ett par svarta lite finare "mysbyxor", i brist på bättre ord. Efter att ha provat sisådär sex olika par valde jag de här, som är i ett lite stelare material med lite struktur. Kanske inte världens mest smickrande modell egentligen, men jag gillar verkligen den här typen av byxor och bär mina i leopardmönster lite för ofta. Nu har jag ett par till att variera mellan, och som pricken över i fick jag dem för 90:- tack vare rean plus mecenatkort. Mmm, älskar! 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback