Shopping är lycka

 
China Glaze Nail Laquer #023 White on White / #202 Innocence 69:-/st | Mavala Super Base 49:- | Seche Vite Dry Fast Top Coat 129:-
Ögonbrynspenna 29:50:- | Mask of Magnaminty 169:-
 
I söndags tog jag en liten runda på stan. Jag saknade nämligen ett par nagelnödvändigheter samt behövde en ny ögonbrynspenna. Jag tycker verkligen om att strosa runt solo i stan, och föredrar att gå ensam om jag ska handla något då jag kan gå runt i min egen takt samt återvända till olika butiker som jag redan varit i. 
   Hur som helst så passade jag på att använda upp några presentkort för att köpa några lack i basfärger, ett baslack, mitt absoluta favoritöverlack från Seche Vite samt en ögonbrynspenna. Både pennan och lacken från China Glaze är från H&M, medan över- och underlacket är köpta på Åhléns. Jag tog även en sväng förbi Lush och köpte en av deras färska ansiktsmasker som ska vara bra för hy med finnar. Jag fick även med mig ett par byxor från Monki, men de får ni se lite senare..

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback