PM

 
Jag skulle ljuga om jag sa att det inte var segt att vara tillbaka i skolan idag. Dessutom efter mitt sista lov. Och tyvärr blev det inte roligare då jag varit lite slarvig med pluggandet under lovet, samt fick huvudvärk under dagen. Dock blev det lite bättre då vi hade visning av våra gymnasiearbeten i filmklassen idag, det var otroligt roligt att se och diskutera alla filmer. Nu på fredag kommer vi ha stor visning av dem igen på SF Bergakungen för skolan samt skådespelarna, så det ska bli kul! 
   Nu måste jag tyvärr sätta mig och lusläsa häftet inför morgondagens nationella prov i svenska. Jag är supernervig och känner mig långt ifrån redo, så ska anteckna så mycket som möjligt samt försöka sätta mig in i den fantastiska konsten att skriva ett bra PM. Hmm, önska mig lycka till.. 

Kommentarer
emma

babe va snygg

2015-04-13 @ 20:22:07
URL: http://nouw.com/emmahafvenstrom

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback