Att stressa in i det sista

Jo tack, jag överlevde! Mitt nästsista nationella prov någonsin. Det känns jäkligt gött faktiskt. Det blev antagligen inte det bästa jag skrivit, men jag fick ihop tillräckligt med ord och lyckades förhoppningsvis med min slutsats, trots att jag stressade mig genom den. Första sittningen gick superlångsamt och jag tyckte att jag hade ordning på mina tankar samt små anteckningar, men de sista två timmarna gick så himla fort att jag verkligen stresskrev hela sista timman och ville helst av allt gråta lite för att jag inte kände mig nöjd. Det finns dock ingenting jag kan göra åt det nu, får tänka att jag gjorde mitt bästa och sedan lämna det bakom mig. 
 
Sedan jag ångestfylld lämnade klassrummet för ungefär en timme sedan har jag hängt nere i skolans källarvåning, eller shacksalen som den kallas, och kollat ikapp youtubevideos och bloggar. Alldeles strax ska jag åka iväg till körskolan då jag sent igårkväll upptäckte att jag har en lektion inbokad. Hade helst sluppit den på grund av provet, men det var alldeles för sent att avboka den så det är bara att bita i det sura äpplet och släpa sig dit. Har även handbollsträning ikväll, så om jag känner mig själv rätt kommer jag vara helt utmattad av känslor och annat när jag väl kommer hem ikväll och antagligen slockna direkt. Puss på er! 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback